E vineri, afara e cald, tocmai ce-ati venit din pauza de masa… Daca nu simtiti inca presiunea deadliner-urilor si aveti timp sa cititi ceva interesant, cred ca mai puteti zabovi cateva minute pentru o portie de Adv, Arh & Dsgn. Azi despre o campanie publicitara cu vin… pentru bere.
Am descoperit campania publicitara dezvoltata de agentia Colenso BBDO pentru compania neo-zelandeza producatoare de bere DB Export in urma cu cateva zile, intrigat de modul in care acestia au ales sa-si promoveze unul din sortimentele de bere – Export Dry. Sub sloganul “the wine is over” (“vinul s-a sfarsit”) cei de la DB Export propun barbatilor neo-zelandezi o bere proaspata si plina de arome: Export Dry – “the beer that saved men from wine” (“berea care a salvat barbatii de la vin”).
Campania publicitara a avut de toate: print, video si desigur si dm (direct marketing). Le descoperiti in cele ce urmeaza.
Print:
Video:
DM:
Foarte tare, jos palaria. Mesaj clar, adresabilitate delimitata, nu se perimeaza. Cand voi creste mare, voi face si eu o campanie ca asta!