Stina – Vinul inspiratiei

Daca e vineri – e Adv Arh & Dsgn. Azi, despre conceptul de branding si design al vinului Stina – realizate de agentia de branding Brandoctor in colaborare cu Bruketa&Zinic OM din Croatia.

Stina e un vin produs de crama croata Jako Vino din trei soiuri locale de struguri rosii – Pošip, Plavac Mali si Opol – culesi de pe insula Brac, din Maria Adriatica. In cautarea unei identitati a produsului, agentia de branding a ales ca punct de pornire insula Brac – cunoscuta atat pentru piatra sa alba dar si ca loc al nasterii mai multor poeti, romancieri, sculpturi si pictori croati.

Piatra alba este o sursa de inspiratie, din cauza frumuseţii sale, dar in acelasi timp, reprezinta simbolul dificultăţii atunci când vine vorba de creşterea vitei de vie. Prin urmare, Stina – insemnand piatră in limba croata – a fost ales ca nume al vinului, reprezentand unul din simbolurile insulei. In plus, a fost creata o modalitate de a conecta cele două elemente unice: piatra albă şi artiştii, într-o singură poveste. Eticheta vinului Stina reprezintă un bloc de piatră ce invita sculptorul sa sculpteze, este o panza goala ce invita pictorul sa picteze, este o bucată de hârtie ce invita poetul, scriitorul sau muzicianul pentru a scrie o poezie, o poveste sau pentru compune muzica.

 

 

 

 

Adaugă un comentariu

*

*